Vispas

Lid worden

Wie lid wil worden van de HSV “Onder Ons” te Sleen kan zich online aanmelden via de site van Sportvisserij Nederland http://www.vissen.nl

Contributie HSV Onder Ons is € 6,- per jaar de overige kosten van de onderstaande bedragen zijn voor Sportvisserij Groningen Drenthe en Sportvisserij Nederland.

Het inschrijfgeld nieuwe leden is € 5,-

Senioren:                           € 31,-
Junioren:                            € 15,25
Sublid Extra Vispas            € 10.-
Nachtvistoestemming         € 10,-
Derde Hengelvergunning:  € 25,-
Peur                                    € 15,-

APP Gezamenlijke Lijst van Viswateren
Sinds 1 januari 2015 is het wettelijk toegestaan om de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren als een APP bij je te hebben op je telefoon. Het boekje, met bijlages, is dan niet meer verplicht. De APP is te downloaden op de site van Sportvisserij Nederland http://www.sportvisserijnederland.vispas/lijsten-van-wateren

Jeugdleden
Jeugdleden tot 14 jaar, peildatum 1 januari van het jaar waarin men 14 jaar wordt,  kunnen gratis een jeugdvergunning halen bij één van de bestuursleden. Je mag dan  vissen met één hengel in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. Je kunt deze gratis downloaden via de website van Sportvisserij Nederland.