Wedstrijden

Zaterdag 12

Snertwedstrijd:
Zaterdag 19 augustus vertrek 07.00 uur

Voor de wedstrijden is het vertrekpunt op de hoek van de Heirweg en de Entingestraat in Sleen.
Op de dinsdagen vertrekken we om 18.00 uur en op zaterdag om 07.00 uur, einde van de wedstrijden is op dinsdag om 21.00 uur en op zaterdag om 11.30 uur.

Enkele spelregels zijn:

• Er mag met één hengel gevist worden
• Hengelkeuze is vrij.
• Door middel van loting wordt de visstek bepaald, de onderlinge afstand moet ca. 20 meter zijn .
• Roofvis telt niet mee in de uitslag, Baars telt wel mee.
• De 10 beste uitslagen tellen mee voor de einduitslag.
• Indien er door weersomstandigheden aanleiding voor is dan kan de wedstrijdcommissie besluiten om eerder te stoppen dan het afgesproken tijdstip.
• De wedstrijdpunten worden als volgt verdeeld:
Nr. 1 krijgt 1 punt
Nr. 2 krijgt 2 punten
Enz.
Wie geen vis ter weging kan aanbieden krijgt, naast de punten a.d.h. van de uitslag, 2 punten extra.
Winnaar van de competitie is degene die de minste aantal punten heeft
• Om in aanmerking te komen voor een prijs dient men minimaal 8 wedstrijden mee te doen aan de competitie van Onder Ons.

Het bestuur.