Welkom bij de "HSV Onder Ons” te Sleen

De doelstelling van de HSV Onder Ons is, “het bevorderen van de hengelsport” voor haar leden.

Het lidmaatschap van de HSV Onder Ons loopt parallel aan het kalenderjaar, opzeggen van het lidmaatschap dient te geschieden voor 1 oktober voor het volgende jaar.
Opzeggen dient schriftelijk of per email (zie je welkomstmail of de uitnodiging voor de Algemene Jaarvergadering) plaats te vinden bij de secretaris, De Etstoel 7, 7841CM Sleen
HSV Onder Ons houdt jaarlijks een competitie. Hiervoor worden, in overleg met de leden, jaarlijks 15 wedstrijden georganiseerd waarvan 10 wedstrijden meetellen voor de eindstand. Prijzen worden verdeeld aan de hand van de eindstand.

Viswateren

De HSV Onder Ons heeft geen viswater in eigen beheer maar is daarvoor aangesloten bij de Federatie Groningen/Drenthe, die onderdeel is van Sportvisserij Nederland. Leden met een geldige Vispas mogen vissen in de wateren zoals omschreven in de Gezamenlijke Lijst van Viswateren en eventuele aanvullingen, die eens per drie jaar wordt uitgegeven door Sportvisserij Nederland.